mandag den 9. april 2012

Lynet McQueen kage

Tobias på nu 7 år havde fødselsdag sidste weekend, og hans mor og søster havde spurgt om jeg ikke kunne lave en lynet McQueen kage. Desværre kunne jeg ikke den weekend, så det gik lidt i vasken.
Så her i påskeferien, en rigtig våd regnvejrsdag, besluttede jeg mig for at lave kage - og til hvem? TOBIAS. Så jeg gik igang.
Det skulle være en helt normal chokoladekage, efter hans lillesøsters opskrift. Så det eneste kagen bestod af var chokoladekage, og så selvfølgelig smørcreme til opsmøring.
Det er nok den mest udfordrende kage jeg har prøvet at lave - men helt klart også den sjoveste! Det tog mig ca 2 aftner at fremtrylle denne kage - og jeg er må indrømme at jeg også er virkelig stolt af den.
Nu får i lige lidt billeder. Jeg tror nok jeg får lavet en "How to" tingeling - for jeg tog billeder under hele processen.












6 kommentarer:

  1. Hej!
    Super flotte kager. Hvor er du dygtig! Gid jeg var lige så god. :-)
    Jeg er selvfølgelig blevet fast læser. Du er velkommen til også at kigge forbi min blog, og evt. blive fast læser. Du vil ikke fortryde det! :-)
    xoxo

    wwwimineoejne.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! :) Det er bare at prøve sig frem.
      Jeg skal nok kigge på din blog.

      Venlig hilsen
      Lauraskager

      Slet
  2. Ej hvor er den flot!
    Men hvordan laver du alle de "former", så det ikke bare er en firkantet eller rund kage? Det ville være fedt hvis at du ville lave en guide, for jeg kunne rigtig godt tænke mig at lave en lign. ! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør jeg på et tidspunkt! :) Men tak!

      Slet
  3. Super flot kage! Sådan en må jeg bare have til mig fødselsdag! :D
    Og rigtig fin blog også, den må jeg lige følge (:

    - Amf..
    http://amfunder.blogspot.com/

    SvarSlet